marți, 2 martie 2010

Come



Nu stiu ce se intampla cu viata mea acum. Totul a capatat un ritm galopant,incat simt ca nu mai pot tine pasul. Iar vremea de afara ma imbie la plimbari prea lungi pentru rezerva de energie ce mi-a mai ramas. Proiecte peste proiecte, zile de seminarii ce tin de dimineata pana seara, jobul meu part time cu o norma de 250 de produse incarcate pe zi, interviul de vineri pentru acceptarea la un modul de workshop-uri ce vor tine o saptamana, teste ce trebuie aplicate, carti xeroxate, cursuri pierdute, teava de apa sparta...
Cate mai sunteti?!

Nu mai pot sa gandesc limpede. Cei 21 de ani ai mei ma ajung rapid din spate si imi incarca spinarea cu prea multe poveri.

Come wander with me...

Am timp si forta pentru toate acestea?
I will never be free

3 comentarii:

Fata cu ochi verzi spunea...

Pfff...e greu,ştiu; eu uneori mă simt ca o babă care nu se gândeşte decât la somn,lenevit în pat,care vrea să ajungă repede acasă....şi când am chef de plimbări,ieşiri...se întâmplă să n-am cu cine,să fiu prea obosită.Dar...mai sunt persoane în jur care mă motivează şi mă ţin la 22 de ani :)

realbadpisy spunea...

pff eu as vrea sa fiu in locul tau... de ce vreme sunt o leguma si vegetez...daca vrei facem schimb cateva zile.

Eva spunea...

ar fi foarte potrivit.doar daca s-ar putea:P