luni, 19 septembrie 2011

...


Incerc sa ma contin, sa ma adun din toate locurile si oamenii in care mi-am lasat o parte din mine. Incerc sa traiesc cu mine insami, sa ma accept si sa ma bucur de toate felurile mele de a fi.
Azi m-a intrebat " Larisa, tu crezi ca meriti sa fii iubita?" Sunt atat de fragmentata, incat cearta continua neincetat in interiorul meu chiar si in lipsa mea, a acelui Eu constient.
Prea mult timp m-am anulat pe mine ca persoana iar aceasta tendinta inca o resimt puternic, dar vreau sa invat sa traiesc cu ceea ce sunt, sa-mi recunosc toate fatetele si sa-mi dau jos mastile atunci cand ma confrunt cu mine insami.
Nu il mai privesc ca pe un razboi pe viata si pe moarte intre Larisa fericita, normala si Larisa cea depresiva si autodistructiva.
Vreau sa ma impac cu mine insami, atata tot.
Acum, ce am de gand sa fac pentru aceasta?!?

2 comentarii:

Nicoleta Iliut spunea...

hei, prietene! :)

Larisa este iubita! :P

Te pup

Eva spunea...

Nico!!!>:D<