joi, 7 ianuarie 2010

Vacanta minunata

Bucuriile pe care mi le-a adus vacanta de Craciun sunt multe si minunate, printre care enumar: gerul molodovenesc de -27 grade, plictiseala cat cuprinde in oraselul meu natal de 200m, reintalnirea cu vechii mei prieteni moldoveni prosti si fara scop in viata, o penumonie pe care cred ca am facut-o cat am asteptat in Gara de Nord intr-un frig cumplit, Craciunul petrecut in compania unei febre de 39 grade, revelionul extraordinar pe care l-am petrecut band 100 grame de vin spumant din cauza augumentinului pe care daca l-as fi combinat cu sampania, intr-un cuvant=drog, ca apoi sa ma uit la un concert Michael Jackson, cu pisica mea grasa si pufoasa dormind pe picioarele mele si cu prietenul langa mine. Asta a fost Craciunul pentru mine.

Singura zi cat de cat acceptabila a fost 1 ianuarie cand la rugamintele prietenului meu am urcat un deal, respectiv pana la Cetatea Neamtului intr-o atmosfera superba cu ceata, ploaie si nostalgie, gen Sleepy Hollow si cautarea unui pastrav pe care sa-l mancam pentru a fi agili precum acesta tot anul. Iar de spart un pahar, nu m-am indurat, ca sparge mama destule "fara sa vrea".

Sper ca macar voi sa fi petrecut mai "decent"...si un an cat mai bun pe posibil!



Niciun comentariu: